11 Mart 2013 Pazartesi

Başlarken...

Herkese Merhaba :)

Gezdiğim, gördüğüm, beğendiğim, beğenmediğim, merak ettiğim, yorulduğum, sıkıldığım, çok eğlendiğim, doyamadığım, ucuz yada pahalı bulduğum, ikliminden dolayı üşüdüğüm yada sıcağından bunaldığım, ulaşıp ulaşamadığım her yeri anlata anlata bitiremeyeceğim bloğuma hoşgeldiniz... Daha önce gitmiş olduğum yada ilerde gideceğim; öncelikle ülkemizdeki, daha sonra da uzaklardaki ülkeleri, şehirleri, kasabaları, köyleri sizinle paylaşmaya can atıyorum.

Çalış çalış nereye kadar... Biraz da gezmek gerek :) Ben de size yeni yerler görmenin ne kadar keyifli ve ne kadar gerekli olduğunu anlatmak istiyorum. Kimi zaman çoğumuz işten güçten başımızı kaldıramayız. Ne kadar çok çalışırsak bizim için o kadar iyi diye düşünürüz. Aslında ara sıra mola vermek, ufak kaçamaklar yapmak, kafa dağıtmak inanın daha sonra döndüğünüzde işinizdeki başarınıza da yansayacaktır. Bunun için herzaman çok paralar harcamaya da gerek yok. Siz yeter ki fırsat yaratın!

Çok okuyan mı, çok gezen mi bilir?
"Ben okuma kısmını zaten hallediyorum, ama nereyi gezsem bilemiyorum?" diye düşünenler için de umarım yeni bloğum faydalı olur ve keyifle takip edersiniz.

Sevgiyle kalın...

Ezgi :)